Sefika19 Asla verilmesi taraftarı değilim bebeğin Anne sütü gibi bir nimeti içmesi varken neden sonradan bol bol yiyeceği şeyler ile karnını doyurayım .. Zaten tüm vitaminini sütten alıyor . Hiç bir emzirme uzmanı da desteklemiyor ne yazık ki ülkemizde ki çoğu doktor da emzirme ve süt konusunda yetersiz .. 6 Ay sadece anne sütü 👍 Ayrıca emzik ve biberon kullanan anneler meme reddi riskinin olduğunun farkında olsunlar . Ağızlarına verdiğiniz o saçma plastik emzikler bebeklerde travmaya sebep oluyor . Emzik annenin kolayına gelen uyduruk bir şey , Hiçbir bebek bunu hak etmiyor . Şahsen bebeğimin plastikle uykuya dalmasi sakinlesmesi benim çok zoruma giderdi.