Hamak beşikte uyutuyorum gündüz ve gece ama artık 9 aylık oldu sığmıyo gibi ve dönmek istiyor ama dönemiyor gece de çok sık uyanıyor bu yüzden bilmiyorum.park yatağa alıştırmak istiyorum gece uyandığında tekrar uykuya döndürmek zor oluyor pış pış yapıyorum ama çok dönüyor uykuya dalamıyor nasıl alıştırabilirim? Yada zamanla dönerek uyumayı öğrenir mi