tombikbebe ozlm124 benim oğlum da 28 aylık. pazartei yarım gün kreşe başlayacak. Onun için iyi olacağını düşünüyorum çünkü evde yeterince ilgilenemiyorum. çok endişeliyim alışabilecek mi diye nasıl olacak bakalım😅
busrasoycann ozlm124 26 aylık 3 hafta oldu 2 saat kalıyor sadece salya sümük hep ağlıyor bende çok üzülüyorum
VildanEmir merveer96 ben de başlatacağım şimdi 25 aylık oldu deneyimlerimiz ne oldu? İçim hiç rahat değil ama işe dönmem lazım artık..