Merhabalar arkadaşlar pek giremiyorum artık buraya iyisinizdir inşallah 😊 birşey takıldı aklıma buraya sorayım dedim. Kızımın ellerinde yüzünde minik minik siğiller çıktı. Cildiyeye götürdüm gittiğimiz doktorda özel yani işinin ehli bir kadın. Gösterdim dedi ki yaktırabiliriz yada ilaçla yok edebiliriz ama iz kalır dedi. Sen bunları hocaya okut iyi bir hoca bul dedi. Aslında daha önceden birine okuttum ama o kadında baya bi yaşlıydı artık unuttum yinede bi deneyelim dedi. 2 ay falan oldu okutalı geçmedi. Çevremde de bildiğim birisi yok. Yani ne yapsam nasıl geçer bildiğiniz bir yöntem var mı? Yada şunu yaptım geçti diyen var mı acaba?