spacexxg Üniversitede uzay mühendisliğini kazanır eğitimimide hayatımıda o yolda şekillendirirdim Sadece gökyüzüne ömrümü adardım Orayı öğrenir keşfeder insanlarada bunu aktarıp bir bilim kadını olarak anılıp ölmek isterdim Bu o kadar değerliki Siz 👒
mamacitaa_ spacexxg 20 yaşında olsaydım eğer, o cook sevdiğim mesleği yapmak isterdim.. hemşirelik.. 🥹
12betul spacexxg 20 yaş hayatımın dönüm noktası . Evlendim çünkü 😅 O günde olsam . Sanırım eşimi alıp başka şehire kaçıp adını soyadını değiştirme kuralı ile evlenirdim 😅 Ama onun dışında o yaşta evlenmez çalışır paramı kazanır yer içer gezer sonra evlenirdim
Tatlican spacexxg 26 yaşında evlenmek isterdim😂31 de evlendim kızımla çok yaş farkımız var. Şuan iyi ama ilerde o gençken yaşlı anne olucam🙈
Tatlican spacexxg 26 yaşında evlenmek isterdim😂31 de evlendim kızımla çok yaş farkımız var. Şuan iyi ama ilerde o gençken yaşlı anne olucam🙈
herseyimcocuk spacexxg kilo almaya çalışmazdım tadını çıkarırdım her giydiğimin yakışmasına 😒 okurdum çalışırdım gezer tozardım he bunları yaptım
maygirl spacexxg ay 20 yasımda olsaydım.20 yaşımda yaptıklarımın yaşadıklarımın aynısinı tekrardan yapmak,yasamak isterdim..Ekleyecek biseyim yok başka🌸
hunilimomy spacexxg Tekrar 20li yaşlara dönebilsem okulumu ikinci plana atmazdım şuan memuriyete kavuşmuş olup hayatim bambaşka olabilirdi 🥺
cLearQueen spacexxg universiteden sonra asla aile evime donmez, sevgilimden ayrilir, Sevdigim sehirlerden birinde 1+1 ev tutup hayatımı yasardım
uykuseveruykusuzanne spacexxg üniversite bitince hemen ailemin yanına dönmez , okuduğum şehirde iş bulurdum. Okuduğum şehirde daha bilindik kurumsal şirketler vardı çünkü. Erasmusla yurtdışına gitmek için daha çok çabalardım. Ve 20 yaşlarıma dönsem daha çok gezerdim
Nurtkn4242 spacexxg şimdi 24 yaşındayım kızım 3 yaşında oğlum 12 gunlük 20 yaşımda değilde 14-15 yaşımda olsam liseyi bitirir üniversite için çabalardım evlenmek yerine kariyer için uğraşırdım keşke dönebilme imkânım olsa ama ne yapalım kader😇😇