newmommyela Hanımlar doğum yapalı tam 4 ay oldu ve dün adet kanamam başladı ilk kez ama bayaaa bir fazla kan geliyor acaba bu normalmi sizin ilk kanamanızda böyle çokmu olmuştu acaba???
organikirmik newmommyela normal. Ben kırkım çıktığından beri düzenli olarak adet oluyorum ve her seferinde de aşırı yoğun geliyor.