uykusuzanne__ bizimki birer ikişer saat geçtikçe yiyor. Yiyor dediysem küçük küçük. Kahvaltı yaptı bu sabah sonra şeftali ve köfte yedi. Sanırım 4le 5arasi uyur uyumadan tarhana yapabilirim og den aldım organik keçi sütlü tarhana ve domates salçası. Zeytinyaği ile pişiriyorum