_-annee Merhaba oğlumun 4 yaş aşısı var doktorumuz cumartesi ve pazar günü hastanede nöbetçi hafta sonları aşı odası açık oluyormu yani randevu alıp gitsem hafta sonu aşımızı yaparlarmı bilgisi olan varmı?