theanne24 Merhaba, işe başlamadan önceki süreçte de güvenli ayrılık sürecini güzel yönettik açıkcası maşallah diyeyim zorlanmadık diyebilirim hem ben hem oğlum çok şükür (darısı tüm çalışmaya başlayacak annelere) 🧿🙏🏻
3 yıl kendim bir düzen ve rutinde büyüttüğüm için bu duruma alışıp yeni bir düzen ve rutin kurmak biraz zaman alıyor açıkcası dürüst olmak gerekirse. Çünkü, çalışan anne olunca evdeki rolünüze ek +iş hayatı ekleniyor. Öncesindeki sorumluluklar değişmiyor, yani bende öyle oldu. Anneannesi şuan bizim evimizde baktığı için, ben yine kontrollü ilerleyebiliyorum. Kreşe başladığında da servisle gidip gelecek tam gün şeklinde tercih ettik.
Sadece her şeyi aynı ana denk getirmeden zamana yayarak ve öncesinde hep konuşarak hatta konuyla alakalı çocuk kitapları okuyarak ilerleyebilirsiniz. Bu süreçler için “Avucundaki Öpücük” kitabını tavsiye ederim, gerçekten çok faydasını gördüm ve halen de okuyorum oğluma. Ben mesela anaokulu yaşına kadar okula göndermek istemiyordum, takiii gerçekten evde bir yerden sonra yetemediğimi hissettiğimde (etkinlik, oyun grupları, arkadaş organizasyonları vs olduğu halde) ve akran aradığını artık gördüğümde fikrimi değiştirdim. Takipli doktoru bile artık kreş vakti dedi, bende önce iş sürecine sonra kreş sürecine girmeyi seçtim. Zaten 3 yaş öncesi kayıt almıyordu kreş. Yani süreçler denk geldi diyebilirim. Üzülmedim ama annelik vicdanı her zaman kalbimin bir köşesinde diyebilirim size, alışılıyor da işte 🥹