Billur47 Kızlar normal dogum sonrası bel agrısı olan varmı ben artık bebegıme bakamıyrum agrıdın zor emzırıyrum
Smyra58 Billur47 bende de var bazen yataktan kalkamıyorum kitlenip kaliyorum 😐kaç ay oldu siz doğum yapalı
Sldalpy Billur47 hele ki bütün gün ayakta isem belimi doğrulatmıyorum acaip bi sızlatıcı ağrısı var dayanamıyorum 😖
Billur47 Sldalpy aynn oyle benımkı hamılelıgın in 2. Ayında basladı hamileliktendır dıyodum dogum yaptım hala aynı
Tas67 Billur47 benim hamileliğimde başladı doğum yapalı 3 ay oldu benden de gitmedi bel ağırısı emzirirken oturmana dikkat et yastıkla kendini de destekle canım. Allah hepimize şifa versin inşallah 🤲