asii71 Gokturkmom maşallah benim kızımda 6.5 aylıkken emekledi şuan 7.5 aylık koltuk kenarlarında yürüyor
Gokturkmom asii71 bizimde koltuk kenarlarında yürüyor şuan bakalım ne zaman yürüyecek ☺️ folik asit bebeleri aceleci bebişler 🏃🏻♂️
mylittlegirl Gokturkmom Folik asit kullanmadım benim kız da 5,5 aylıkken emeklemeye başladı 8 aylıkken yürüdü.Bakalım kardeşi de aynı şekilde gidiyor şuan 😊
aslananne27 cLearQueen büyük oğlum 12 aylıkken emekledi 😅 14 aylıkken tutunup kalktı 17 aylıkken yürüdü tesadüf mü bilmem ama benım oğlumda çevremde geç emekleyen veya emeklemeyen bebekler geç yürüdü belki de denk geldi tesadüf
oylesinebiri__ Gokturkmom profilim emekli oldu 😂 bebek için senden mücver tarifi istemiştim galiba sendin 🤣
mestansns Gokturkmom 😂 ya bizde 8 ay 5 günlüğüz bizimde dişimiz yok biz bi yeni diş göremedik çok üzgünüm 🥸
oylesinebiri__ cLearQueen hayır kaldırmıyor canım yürütüyoruz ama dışarda ayakkabı giydirip ellerinden tutup yürütüyoruz
Gokturkmom cLearQueen Emekleme bir gelişim basamağı değilmiş kendinizi üzmeyin ,bizim de hala dişimiz yok mesela şuan 8ay 20günlük 😅 illaki çıkıcak