Merhaba anneler kafaya çok taktığım bir problemimi sizinle paylaşmak istiyorum. Belki birisi yol gösterir. Bebeğim 7 aylık ortalama olarak 3 aydır kendini sıkma davranışı var bunu önceden günde bir bazen iki kez tekrarlarken artık o kadar çok yapıyor ki tekrar hastaneye götürdüm. ( 6. Ay kontrolünde doktoruna göstermiştik korkulacak bir durum değil nöbet değil demişti. ) Nöroloji bölümündeki doktor bu bebeğin gelişiminin gayet iyi olduğunu nörolojik bir sıkıntı olmadığını teste bile ihtiyaç duymadığını söyledi. Reflekslerini davranışları ve bakışlarını kontrol etti. Ölçümlerini yaptı o kadar. Bir taraftan seviniyorum ama sorun ne bulamıyorum ellerini ortada yumruk yapıp ayaklarını çapraz yukarı doğru sıkıyor. Bunu yaparken terliyor. Sonra ağlıyor genellikle. Bu davranış sonrası çoğu zaman tuvaletini yaptığını da farkettim kabızlığı var hafif ama birkaç günlük öncesinde de bu davranışı yapıyordu. Dikkatini dağıtıyorum oyunlar oynuyorum sıfır ekran büyütüyorum. Bazen oturup ağlayasım geliyor. Allah bütün bebeklerimize şifa versin