sumeyyemrah benim kızımın da erken kapandı 4-5 aylıktı beni baya korkuttular ama önemli olan tamamen heryerin kapanmasıymış şu an 15 aylık hiçbir sıkıntı yok üç ayda bir düzenli genel kontrolüne götürüyorum. Bazı doktor ya da hemşireler neden bilmiyorum insanları korkutmayı çok seviyorlar. Bence endişe etmeyin ki kapandıysa bile 6. Ay ön bıngıldak için çok da erken değil