Merhaba hanımlar oğlum her sabah büyük tuvaletini yapıyor saat 10-11 civarı. Son bir haftadir bu şekilde oluyor önceden akşamları yapardı
Haftaya pazartesi kreşe başlayacak ve o saatlerde kreşte olmuş olacak. Ben kakasını evde yapmasını istiyorum. Sizce bı yolu var mı bu saati düzenlemenin? Bir fikriniz var mı?