Merhabalar. Ben kayınvalidem ile yaşıyorum yani biz evlendikten sonda o kocasından boşandı ve bizde yaşamaya başladı. 3 yıldır birlikte yaşıyoruz bu sene bebeğim oldu 5 aylık şuanda , bana çok yardımcı oluyor gerçekten hakkını yiyemem ama ben bebeğim onda uyuduğu zaman ona güldüğü zaman çok korkuyorum benden çok onu sever beni değil onu annesi bilir diye :( Emen bir bebek de değil çok nadir memeye geliyor. Şimdi işe dönme vaktim geliyor bütün gün babaannesi ile vakit geçirecek daha çok stres olmaya başladım hepten benden uzaklaşırsa diye. Ya annelik psikolojisi yani yaşadığım hissettiğim şey bi delilik saçmalık ya da haklı mıyım ? Bu durumu yaşayan var mı ?