Kızlar selam, tuvalet eğitimine yeni başladım dört gün oluyor kaka konusunda yardım isteyeceğim sizden. Kakasının geldiğini biliyor pozisyon alıyor tuvalete gittiğimizde kaka yok diyor yolda diyor ama yok yani dün altına kaçırdı kakasını, bugün yapmıyor ikinci günü yapmıştı sizce neler yapabilirim? Nasıl alabilirim tecrübeli anneler yardımcı olabilir misiniz? 26 aylık oğlum var bu arada