Anneler bebeğim 3 aylık, doğduğu günden beri sürekli sağ tarafına yatırdığımız içim kafasının sağ kısmında içe çöküklük oluştu ve biz bunu yeni fark ettik. cranial merkezinde ölçüm yaptırdık ve oradakiler kask takılması gerektiğini söylediler. Ardından çocuk nöroloji profesörüne randevu alarak gösterdik o da muayenesi sonucunda fizik tedavi+ tummy time süresini uzatmamızı, yatış pozisyonuna dikkat etmemizi bir ay sonra yeniden kontrole gelmemizi istedi ve kaska şu aşamada gerek olmadığını söyledi. Çevrenizde böyle olan ya da kendi başına gelen oldu mu? Nasıl bir tedavi uyguladınız, ailem o daha bebek büyüdükçe kafası şekillenecek zaten diyorlar ama evham yapıyorum :( beyin cerrahiye de göstereceğiz önümüzdeki hafta randevumuz var ama tecrübesi bilgisi olan birileri varsa sürecini dinlemek istiyorum