Her bebeğin gelişimi farklı biliyorum ama bu sosyal medya da bebişleri görünce moralim çok bozuluyor. Aynı aylık olan veya daha küçükler bile mama sandalyesinde oturuyor ayaklarının üzerine basıyor. Başını dimdik tutuyor benim kızımda tutuyor tabiki ama belli bir süre sonra öne doğru eğiyor kafayı.