Tugcebb gamzealtundas
Yalnız sizden sonra araştırdım. Nimenrix 1 yaşından önce başlandıysa 2 doz yaşından önce olmalıymış en son 3. doz yaşından sonra. Bize doktorumuz 13. Ayda devam edicez demişti. (Sorduğumuz ayda bexero olmuştuk, karıştırdı sanırım) Bizde yaşından önce ki dozları bitti diye doktorumuzu değiştirmiştik 🤦🏻♀️ sayenizde şuan eksik dozla yaşına girmekten kurtulduk. Boşa gidecekti.