Nazoo_00 Merhaba anneler, boşanma durumu çocuğa nasıl açıklanır, 4 yaşa az kaldı kızımın. Babası gidecek evden, nasıl açıklarız durumu bilmiyorum, onu üzmeden..
Dmt-01 Nazoo_00 Pedagog eşliğinde anlatın bence.Bide ayrı evlerde yaşayacaz babanla ama sana olan sevgimiz değişmicek negüzel iki odan olacak gibisinden şeylerle anlatılabilir bilmiyorum zor bi durum helede babaya düşkünse daha da zorlaşır durumu kabullenmesi.Allah yardımcınız olsun
tonymontana Nazoo_00 pedagog esloginde anlatilmasini asla dogru bulmuyorum siz tek basiniza bir pedagogla gorusup durumu nasil anlatacaginizi kavrayip cocugunuzla konusun sadece anne veya babanin anlatmasi taraftariyim
OptimusPrime Nazoo_00 Biz hala senin anne ve babanız.. Ama bazen başka evlerde yaşamak bize daha iyi gelecek. Her zaman senin yanında olacağız,sen ne zaman istersen ikimizide göreceksin gibi açıklamalarla nazikçe. Ve sizi eski eşinizle dostane olarak görerek anlatmanız gerekli bence. Biz babanla ayrılıyoruz. Artık karı koca değiliz ama hep anne baba olacağız. Senin için görüşeceğiz. Bişeyler biseyler.
Nazoo_00 Dmt-01 babasına düşkün, babası gidince ne kadar açıklama yapsak da, ne tepki verecek bilmiyorum
Nazoo_00 tonymontana yani durum dhaa ciddi etkisi yaratır sanki dimi, anne baba daha samimi açıklar gibi
mamylatte Benim abim de boşandı yeğenim aynı yaştaydı biz hastanede doktor eşliğinde anne baba konuşmuştu ardından doktor konuştu öyle anlatılmıştı ve çocuğa gerçekten iyi geliyor 3-4 seans gitmişti
tonymontana Nazoo_00 evet ven cocuk olsam bunu ailemden duymak isterim neden hayatimda bir kac kez gordugum bir insan bana durumu aciklasin ki bende ilerde bir pedagogla gorusup kizima kendim durumu anlaticam