Oğlum ocakta 4 olcak gecen yaz gündüz eğitimi tamamladık gündüz sorun yok ama geceyi çözemiyoruz üç dört ayda bir geceyi deniyoruz olmuyor tutamıyor bu haziranda yine basladım üç aydır bez takmıyor gece ama iki saatte bir alarm kuruyorum 3 kez ben uyandırınca işiyor uyandırmasam altına yapıyor öylede çişli uyuyor ben delirecem artık napmam lazım yine bezemi döneyim olmuyor bıktım