Arkadaşlar merhaba bi süredir oğlumda derin nefes alma ve nasıl deyim nefesini duyuyorum sürekli bide ıhh diyor sürekli 3.5 yaşında kardiyoloji ye gittik holter takılacak ama 16 sına verildi beklerken çok canım sıkılıyo sürekli böyle var mı böyle olan bi tavsiyesi olan