Sahreyldrm Ay aşımız hastalık nedeniyle 2 ay 19 günlükken yapıldı üzerinden 4 hafta geçmesi gerekiyor dediler ama bu sefer de günü geçecek doktor en geç 3 ay 14 günlükken yapılması lazım dedi ve yarın müsait olduğum için sipariş verdim aşıyı eczaneye yarın 3 ay 7 günlük oluyor bı sıkıntı olur mu sizce?
mryzynp Sahreyldrm biz hepsini ayni gün icinde olduk iki doktora sorduk ikiside bi sakıncası yok birlikte yaptırın dedi
Alparslan2810 Sahreyldrm bizimde 4 aylıkken olmuş olucak bi kaç gün geçdi 4 aydan hatta ama doktor sorun yok dedi yarın olucak inşallah
allypa Sahreyldrm Rota aşısı diğer aşılarla birlikte yapılabiliyor ama risk almak istemiyorsan bir hafta araya koyabilirsin.2.dozu en erken bir ay sonra ve son doz 6. ayı geçmeyecek şekilde yapılıyor.
PamukEcem Ben 4 aylıkken 1. Dozu 5 aylıkken 2. Dozu yaptırdım. Doktor 6 aylık olmadan 2 Dozu da yaptırırsan sorun olmaz dedi. Sağlık ocağında hemşireye sordum o da aynı söyledi. Sorun yaşamadık.
PamukEcem Sahreyldrm 2 doktora sordum çünkü geç kaldık sandım ben de ikisi de 6 ay olmadan 2 doz da yapılmış olursa sorun olmaz dedi.
Sahreyldrm mryzynp bizimki biraz aceleye geldi antibiyotik kullanmıştık bitti hemen yapıldı o yüzden bir arada yaptırmadım ama keşke öyle yaptirsaymisim
Berrinsoyagazi14 Sipariş verdik derken öncedenmi eczaneye söylememiz gerekio direk alıp sağlık ocağına gidicektim 13 martta bende
Sahreyldrm Berrinsoyagazi14 her yerde aynı mı bilmiyorum ama burda eczane biz burda saklayamiyoruz en geç 2 saat önceden haber vermeniz gerekiyor ki eczaneye getirtelim dediler
Sahreyldrm allypa sabah doktorumla konuştum o da sıkıntı olmaz yaptır dedi 2. Ay aşısıyla arasında 19 gün olmuş oldu yaptırdık çok şükür peki ishal bı yan etki olabilir mi ve yan etkisini hemen gösterir mi
ayazasaf Sahreyldrm bizim rota aşımızın ilk dozu 2. Ay aşılarıyla beraber yapıldı 2. Dozu ise 3. Ayında
allypa Sahreyldrm Hemen alınır alınmaz ishal yapacağını zannetmiyorum pek bir yan etkisi yok.Hafif ishal yapabilir
ayazasaf Sahreyldrm canım geç oldu görmemişim öyle aman aman bir ishal yapmıyor ama aşıdan dolyı en fazla 1-2 gün kadar ishal gibi yapabilir endişelenme ay aşılarıyla olmasınında zararı yok öyle yan etki yapacak bir aşı değil alerjisi vs yoksa İshal olmasıda bizde olmadı mesel sadece aşıdan sonra hafif ıslak kaka yaptı sonra normal rutine döndü
Sahreyldrm allypa normalde bir haftadır 3 güne bir zor zoruna yapıyordu bugün sabah aşı olduk öğleden sonra 1-2 civarı yaptı gayet güzel ishal gibi o yüzden sordum teşekkür ederim
Sahreyldrm ayazasaf çok teşekkür ederim 😊 kızım kabız gibi biseydi çünkü makatta çatlak oluşmuş son bir haftadır kakayi öyle görünce normale mi döndü acaba aşıdan mi diye düşündüm 😊
ayazasaf Sahreyldrm kuzum sabahalrı 1 çay kaşığı zeytin yağı içir aksatmadan devam et düzeliyor oğlum çok çekti taş gibiydi ağlamaktan morarıyordu çok şükür düzeldi ek gıdaya geçince tekrar bi abız oldu zeytıntağına döndük hemen düzeldi
Sahreyldrm ayazasaf evet doktor da sütünü sağ içine karıştır ver dedi iki gündür yapıyordum belki onun da etkisi olmuştur
Merve-328 Sahreyldrm aşının arası en az 21gün mü 28gün mü ne olması gerekiyomuş. Hemşire ikisinden birini demişti ama hatırlayamadım
Sahreyldrm Merve-328 28 gün kuzum sağlık ocağı öyle demişti doktor da yaptır dedi çünkü zamanı geçecek yoksa dedi yaptırdık bakalım inşallah sıkıntı olmaz