Merhaba çok geçmiş olsun , bizde 3 yaşında aldırdık. Her ay antibiyotik , ateş . Doktorumuz alınması gerekiyor dedi . Bi yılda çok fazla antibiyotik kullandığı için . Devlet hastanesinde aldırdık öncesinde birşey yapmadılar . Ameliyathaneye indik kapıda bıraktım ben dışarı çıktım . Damar yolu açarken korkmuş çok ağlamış . Ameliyat sorunsuz geçti , çıktığında ayılma odasına ben çağırdılar . Sedyeyle geldi kucağıma aldım . Damar yollarının hepsini çıkarttı . 3 tane damar yolu açılmış , bi tane bile kalmadı . Çok korkmuş . Sonrasında sürekli ağrı kesici verdiler ağrısız bi şekilde hastaneden çıktık . Çok bağıran bi çocuk olduğu için ilk başlarda zorlandı 😀 bağırınca canı acıdı çünkü . Bol bol dondurma , bi gün sonra pipetle çorba içirdik . Yemeğe başlayınca biraz biraz kendine geldi . Şuan 6 yaşında maşallah diyim 3 senedir toplasanız 3 kere antibiyotik kullanmışızdır . 2 kere falanda ateşi çıkmıştır. Verdiğimiz en doğru kararmış