Kızlar bebeğim 2 ay 2 haftalık doktorumuz çok kustuğu için geceleri antireflü mamaya geçmemizi önerdi fakat gece denedim mama biberonun emziğinden geçmiyor. Lansinoh S ve M başlıkla denedim yine de olmadı. Kaynar suyla hazırladım çalkaladım ama tam homojen hale de gelmedi. Aranızda kullanan var mı? Hangi biberonu kullanıyorsunuz?