Kızlar merhaba hamileliğimde çalışandım şuanda raporluyum 34. Haftamda çıktım izine doğumum da gerçekleşti çok şükür e devletimde analık olarak görünüyor ancak herhangi bir yatan ücret yok sgk aradıgımda mahsuplasma varsa yatmaz dendi böyle bir şey oluyor mu maaşım ve sigortam yatıyor evet ancak ekstra alınıyordu diye biliyorum ben yanlış mı biliyorum bilen varsa yardımcı olabilir mi ne yapmam gerekiyor