senemylmz Kızlar doğum yardım parası alırken her ay mesaj mi geliyor acaba 29 u gözüküyor ödeme ama 1 haftadır gelen giden mesaj yok yada geç mi geliyor mesaj acaba bugün gitsem boşa mı gitmiş olurum
LinaElzem senemylmz neden ibana atmak gibi bir kolaylık sağlamıyorlar acaba. Her ay insan bankaya mı gidecek.
Mrvsmt2502 senemylmz ilk öğretmenim ailem uygulamasını indirin oradan ödemelerin gününü görebiliyorsunuz ona göre gidersiniz. Genelde her ayın son iş günü yatıyor bu ay 29 unda yattı mesela. Bana sadece ilk ay mesaj geldi 4 aydır alıyorum
islam58 Ben geçen ay mesaj gelmeden direk bankaya gidip vezneden aldım sormadılar bile kimlik alıp bakıyorlar para yattıysa alıyorsun çıkıyorsun herkese mesaj gelmiyor diye biliyorum kimine geliyor kimine gelmiyor
Niyesordunbucevabi senemylmz burda alan olursa gidin boşuna gitmeyin genel de mesaj gelince gidiyorum ben garantiye almak için
Niyesordunbucevabi senemylmz sürekli değişiyor geçen ay sabah geldi başka bi ay öğleden sonra 4.5da bile geldiği olmuştu
sedatadik senemylmz valla değişiyor ben 2.cektigim de msj akşam 5de geldi bı öncekinde sabah gelmişti
senemylmz Niyesordunbucevabi anladım teşekkür ederim bende bebeği sağlık ocağına götüreceğim çıkmışken bı daha ugrasmim demistm ama beklm o zaman
senemylmz yamacum mesaj gelip gelmediğini sormadı gidip doğum yardım paramı alacağım dedim verdi direk canım sonrada mesaj geldi
battuko Ben nisanda ikinci doğumumu yaptım Mayıs - Haziran - Temmuz ayı boyunca 1500 tl alıyorum ve asla mesaj gelmedi bana. Doğrudan bankaya gidip kimlikle alabilirsiniz
Songulkaya LinaElzem evet ya küçük çocuklarla çok zor oluyor ATM’den ya da ıban’dan kullanabilsek keşke
LinaElzem Songulkaya keşke canım inşAllah bunun içinde bir düzenleme yapıp kolaylık sağlarlar. Sonuçta 5 sene verecekse iban kesinlikle olmalı yani.