demir2606 Kızım 4.ayda 0-6 ay emzik tutmaya başladı philipsin şuan 11.5 aylık sadece uyurken hala onu emiyor 6-18 de var ama istemiyor midesi bulanıyoe nasıl alıştırabilirim ona
babyisleeping demir2606 bende şuan 6-18 alıştırmaya çalışıyorum 6.5 aylık benimki. Ama istemiyor eliyle alıp çıkarıyor ağzından. Uykuluyken verin diyorlar ben zaten gün içinde vermiyorum sadece uyku aracı olarak kullanıyoruz 0-6 yı. Alışır inşallah bıkana kadar teklif edeceğim
tly13 demir2606 aynı şey bende var bı turlu veremedim . Ek gıda verdiğim yiyeceklere bandirdim yok . Oyun arasında verdim yok . Ne yaptınız .
demir2606 tly13 hiçbir şey hala 0-6 aylık emiypr uyurken sürekli deniyorum ama kabul etmiyor bende çok zorlamıyorum gündüz hiç vermiyorum çünkü sadece uyku esnasında