EsilaMiracAyazEren_Moms alyamom34 ben o şekilde gittim çocuklarımı alıp, dava dilekçesinde “Sadakat yükümlülüğü ihlali” olarak beyan verdi. Yani tam olarak nasıl yapmanız gerekir bilmiyorum ama bunu koz olarak kullanabilir. Çocuğu aldı gitti gibi.
hulyaakhan eslemomss UYAP ta görülüyor bildiğim kadarıyla . Sisteme girdiklerinde zaten görüyorlar merak etmeyin.