Hanımlar merhaba oğlum 9 aylık üç gündür 38 39 a çıkan ateşi oluyor dün hastaneye götürdüm kanda enfeksiyon varmış bize verdiği ilaçlar calpol yarım kaşık sabah akşam bide klamoks antibiyotik oda sabah akşam gece hiç uyuyamıyor ateşten ağrıdan iştahsız huysuz bişey yemiyor meme dışında ama emzirmekten helak oldum göğüs ucum artık ağrıyor yanımdan ayrılmıyor beşiğine aşık bir bebekti beşikte uyumuyor yaşayan başından geçen oldumu neler yaptınız.