Kızlar bebeğim 2 ay 18 günlük gündüz olmasın istiyorum artık. Bir bebek nasıl 5 dk mutlu duramaz gerçekten anlamıyorum. Sürekli mızmız ağlıyor durmuyor. Hastanede ultrason röntgen baktırdık gaz çıktı nurse harveys kullanıyoruz o iyi geldi biraz. Sadece anne sütü veriyorum kucagımda emmeyi reddediyor ayakta dolaşarak yada yatarak emziriyorum saatlerce uğraşıyorum kapı dışarı cıkamaz oldum. Kaka yapıyor kaka yaptıktan sonra rahatlamaz mı bebekler? Ortalıgı yıkıyor banyoya sokuyorum banyodan cıkıyoruz katıla katıla ağlıyor memeyle zor sakinleştiriyorum. Her gün her uyutmada ağlayarak uyuyor zor dalıyor. Kolik desem bilemşyorum belli bi saati yok gündüz genel olarak hep mızmız ağlıyor ne yapıcagımı şaşırıyorum 10 dk da bir meme verdigim oluyor derdini anlamak için. Kilo alımıda gayet iyi 6 kilo doktor mamaya gerek yok dedi. Geceleri öyle kötü değil geceleri daha güzel uyuyor ama sabah en az 5 kata kriz yaşıyoruz. Ben çok yıprandım stresten vucudumda yaralar cıktı cünkü katılarak sürekli ağlıyor ne yapsamda susmuyor çözemedikçe bende mahvoluyorum. Ağlaya ağlaya uyuyakaldığı oluyor benzer şeyleri yaşayan var mıdır ?