saremomm_
Benzer durumları yaşıyoruz ya sürekli mızmız.Beni görmediği an çığlığı basıyor.Emekledigi için halida bile takılıp düşüyor.Kalcasini kaldırıp, elleriyle masanin ayak uçlarına tutunup kalkmak istiyor.Emekliyor ama emeklemek istemiyor gibi de.Direk yurumek istiyor sanki.Ben yürüme arkadaşıyla çözümü buldum.Eline verip birlikte sürüyoruz.Dengesini sağlıyor yürüyor hatta ama yürüme arkadaşı hızlı gittiği için düşmesinden korkuyorum.7 ayy 11 günlüğüz.Geceleri uykularimiz berbat direniyor uyumuyor.Dis belirtisi de yok.Hic dış çıkarmadık