zeynep1401 4 aylık olucak bebeğim gece emzirmesi yapıyorum hala 3 bucuk saate bir kalkıyorum yani devam etmeli miyim yada saatlerinde değişiklik yapmalı miyim
disikurt42 zeynep1401 7 ayligiz gece kendi acıktığın da kalkıyor emiyor geri uyuyor belki alışkanlık da olabilir max. 3kere uyanir
aa_360 zeynep1401 40 ından sonra ben kalkmadım nenehim aciktiginda mizıldanir bende o uyanmadan rüya beslemesi yaparım
[silindi] zeynep1401 aslında o uyanana kadar sizin uyanıp beslemenize gerek yok artık. Kilo almasında sıkıntı yoksa istediği kadar uyusun. Tabi doktorunuza danışın
milenamavi Bebegim 5 aylık ben kalkmıyorum o aciktiginda uyanıyor zaten bazen 2 bazen 3 kez kalkıyor emziriyorum
Ssude zeynep1401 22 aylık kızım hala gece emiyor 😑 istediği zaman kalkar emer. Patron o oldu artık. Gece emzirmesini azaltabiliyorsan azalt. Ama azaltamıyordan da merak etme insan uykusuzluğa alışıyor 😅