Bu dönemde sık beslemek çook önemli, yarım kundak yapabilirsin rahat uyuması için. Islak mendille silerek uyandırdığım olmuştu benim belki sizde de işe yarar, hem sıcaklarda ferahlık olur. Ama bil ki refleks olarak irkilme hareketi yapıyor bebişler, sen doğru olanı yapıyorsun güzel anne, kendini üzme♥️