dunyambebegim Bereninannesii34 kestirdim ama hala dokuluyor ama oyle sorunlarm var ki unuttum saclarimi 😪
Hebelehubelee Prenses_annesi22 1 senedir durduramadım bonus gibi saçım vardı bi avuc kaldı nazara mı geldi onuda çözemedim
seda2852 @amphetaminne bebeğim 8 ayını geçti hala daha saçım dökülüyo annem bir keresinde bebek anneyi tanıdıkça saçları dökülür demişti doğruymuş diyorum ben
nemli Benimde çok dökülüyordu birde triod rahatsızlığım çıktı ondan dolayı da dökülüyordu badem yağının işine bemix evigen bepanten karışımı koyup kullandım yeni saçlarım çıktı ve dökülme çok azaldı kızlar