İlk 6 normal bu durum bende çok yaşadım . Şimdi bioblasin biotin ve keratinli şampuanıni kullanıyorum . 2 haftada bir saç proteini kullanıyorum. Haftanın 1 günü Argan yağı ile bir günü zeytinyağı yağı ile bakım yapıyorum. Ayda bir yumurta ve yaş maya ile hazırladığım saç maskesini yapıyorum bunu doktor söylemişti bana kokusu çok kötü ama işe çok yarıyor. Ama ilk önce kan değerlerine baktır doktordan bir takviye al .