geminibaby evet var ozellikle emziriyorsaniz emzirme regl olmayi geciktirir ama yumurta uretilmeye devam eder iliskinin izerinde 20+ gun kadar gectikten sonra erken gebelik yapin cunku regl olurken bile yaklasik 1 ay sonra hamile oldugumuzu ogreniyoruz reglimin ilk gunu test yaptigimda 4 haftalik falan hamileydim 1 hafta once yaptigimda negatifti