Az once bısey oldu anlamlandıramadm ama noldugunu uyuyodum ben ama. Kızımı kucagıma alıyodum bı anda ağlamaya basladı o aglamaya baslayınca uyandım yanı kendıme geldım. Cocugu ben neden kucagıma alıyodum uyurken. Mamada yapmamısım karnını doyurmak ıcın degıldı muhtemelen ama neden. Hemde öyle bır agladıkı cok korktum. Gerçek yaşandı bu cocuk aglarken elımde kendıme geldım neydı öyle o nıye aldm kı cocugu ben. Böyle bırsey yasayan oldumu. Etkısınden cıkamadım hala.