mervedizdar Evet biz de pazartesi başlıyor sabah 9:45 bırakacam , okulun bahçesinde öğretmeni öğrencilerini ismiyle çağırıp, toplayıp götürecekmiş sınıfına, 10-12arası okulda olacaklarmış 2 saat oluyormuş yani uyum haftası
Sizde duyuru yapmadılar mı daha okuldan ?