Süt çok mu tüketiyor. Aç karnına içerse midesinde çok yer kaplar besleyiciliği de düşük ondan iştahı azalabilir. Kzıım da zar zor yer ben açlık zamanları kolluyorum o arada hemen protein faydalı şeyler yediriyorum. Uyandığında aç oluyor öğle uykusundan kalktığında bir de dışarıdan parktan gelince bu 3 ünde güzel yiyor