Prensesannesi_24 Evet hem hastanede hem de sağlıkocağında alınıyor. Bildiğim kadarıyla sağlıkocağındaki daha detaylı bakılıyor ve çok önemli. Ben özel hastanede doğum yaptım, kan uyuşmazlığı olduğu için hastanede defalarca topuk kanı alındı, sonra sağlıkocağında da alındı ve bebeğimin ilk kontrolünde hastanedeki doktorunun ilk sorduğu şey sağlıkocağında kan alınıp alınmamasıydı. Genetik hastalıkların tanısı için çok önemli, salın aksatmayın derim