Kızlar bi tane oğlum var 26 aylık. Onunla ilgili sürekli kafama saçma sapan şeyler geliyor. Kaybedeceğimle ilgili. Atıyorum bulaşık yıkıyorum kafamdaki sesmi diyim kurgumu herneyse oğlum kaza anında kaybedeceğimi düşünüyorum, offf yazamıyorum, yazılara dökmek istemiyorum ama beynim durmuyor *ldüğünü düşünüyorum, ve deli oluyormuşum. Böyle şeyler kafamdan çıkmıyor. Ve bu gün az önce eşimi almak için restoranta gittik, arkadaşlarıyla oturuyordu. Bitane arkadaşı aldı oğlumla ilgileniyordu bende söhbete daldım bi sesler yavaş hoop hop diye oğlum sokağa atlamış, oradanda hızlı araba geliyormuş ben kendimi kaybettim zaten orada kafam böyle bir dakikalığına bulanık oldu düşündüklerim göz önümden geçti. Kızlar psikolojim iyi değil