Kızlar selam kızım 2.5 yaşında şunat 23 doğumlu. Bugün tuvalet eğitimine başladık 1 2 kez kaçırdı ama onun harici çişi geldiğinde lazımlığa koşup yaptı. Kakasını bugün hiç yapmadı normalde her yemekten sonra yapar. Onu kabul ediyorum zaten alışana dek tam anlamıyla kaka işini çözemeyeceğiz. Sorum şu geceleri napıyorsunuz? Bez taktırmıyor alıştırma kilodu giymiyor normal bir şekilde yattı şuan uyudu. Gece uyandırmalı mıyım çişe? Bir de lazımlığını salonun ortasında durduruyor hahshhshs asla wc banyo koydurmuyor normal mi