Öğlen doğdu gecesine hastanede başladı ağlamaya sabaha kadar sezeryanlı halimle susturmaya çalıştım annem eşim kayinvalidem ne yaptıysak susmadı çocuk doğduğu gün sinyalini vermiş🙃 Şaka bir yana çok yoruldum kızlar bir çocuk bu kadar mı uykuyu sevmez uykuya direnir 14 aylık olduk 14 aydır uyku sorunumuz var hastaneye götürüyoruz birşeyi yok gayet sağlıklı diyorlar arabada bile ağlama krizine giriyor 5 dakikalık yol gözümüzde büyüyor resmen çok çok canı yanıyormuş gibi bağıra bağıra ağlıyor nefesi kesilene kadar. İlk aylar küçükken gaz sancısı ve reflüden dolayı uyumuyor ağlıyor dediler arabada uyutun dediler çocuk arabadan nefret ediyor rekorumuz 17 saat. 17 saat boyunca kucakta zıplaya zıplaya piş piş yaparak susturmaya uyutmaya çalışıyorduk yinede susmuyordu. Neyse sonra bir doktor bulduk ona götürdük reflü ilacı verdi sonra biraz rahatladık 4-5. Aydan sonra yine bir nebze susuyor uyuyordu tamam geçti dedik ama ağlama huyu geçmedi artık daha da büyüdükçe bu sefer istediği birşey olmayınca nefesi kesilene kadar ağlıyor kendini yerden yere atıyor gündüz yine bir şekilde susturup ilgisini başka yerlere çekiyorum gündüz uyku saati geliyor uyutmak için yatak odasına götürüyorum başlıyor bağırarak ağlamaya hiçbir şekilde o odadan çıkmadan susmuyor ya da kırk takla atıyorum artık yorgunluktan başım dönüyor bir şekilde uyutuyorum 1 saat zor uyuyor akşam olunca esniyor gözlerini kaşıyor huysuzlanıyor uykusu geldi belli ama uyutmak için yatırınca ortalığı yıkıyor ben yine nefesim tükenene kadar şebeklik yapa yapa uyutuyorum 2 saat sonra bir çığlık yine ağlama nöbeti terin içinde kalıyor sakinleşsin diye kucağıma alıyorum yok az birşey mama veriyorum yine zorla uyutuyorum ama böyle bir ağlama yok bazen diştendir diyorum bazen ishal oluyor ondan mı diyorum ne derdi var çözemiyorum kafayı yiyeceğim bir ara desteksiz yanına yatıyordum oda yatıyordu piş piş diyerek uyuyordu hemen sonra kayinvalidem ayakta sallamaya alıştırdı o desteksiz uyuyor sallamadan uyut diyordum yok dinlemedi o sıra babam hastaydı mecbur ona bırakıp gidiyordum sonra çocuk öyle uyumaya alıştı benden de onu istiyordu 1 ay uğraşmıştım o seviyeye gelene kadar bütün emeklerim boşa gitti şimdide ne yapsam olmuyor ayakta sallamaya bile uyumuyor artık yatırıyorum ağlayarak geri kalkıyor gün içinde çok hareketli 1 dakika yerinde durmuyor o yorulmaya gece çok güzel uyuması lazım ama yok birde gece ağlama krizleri çıktı çok yoruldum bana bir yol gösterin kızlar