Bugün üst çenede arka dişimi çektirdim sinüsün içinde kökü dediler ve dişim çekildi herhangi bi zorluk yaşamadım ağrı vs. Ancak akşam sol baş parmağımda şişlik ve kızarıklık başladı . İnternette dolama yazıyor . Enfeksiyonlu diş miydi vücuduma mı yayıldı bilgisi olan varmı