melek3675 Bebeğim 1 yaş 7 günlük 12 kg. Yemesi içmesi gelişimi güzel bebek. Her gören sen buna ne yediriyorsun tosun gibi çok şişko cart curt. Ya bi maşallah diyin ölmezsiniz nefret ediyorum ya sinirlerim tepeme çıkıyor.
aslanmomy melek3675 birde bana sor oğlum 2,5 yaşında 17 kilo sürekli tombiş şişko diye hitap ediyorlar yemesine kadar kaza söylüyorlar ne kadarda desem boş herkes herleyi çok biliyor ama çocuk yani nazarada inanıyorum
zarifhanim melek3675 Siz söyleyin, içinizden dışınızdan okuyun sürekli evladınıza. Mesela buraya yazarken de yemesi içmesi maşallah iyi diye ekleyebilirsiniz unutan düşünmeyen olursa okumuş olur. Beklentiye düşmemiş olursunuz.
melek3675 aslanmomy bende inanıyorum 2 aydır kulak enfeksiyonuyla uğraşıyorum durduk yere oldu birden bire ne diyeyim allah korusun hepsini
tombikinannesi melek3675 valla parkta kadın torununu anlatıyor bana kız torun var bende bide diyo mesela ben hemen maşallah allah bağışlasın diyorum demek lazım bebiş o daha nazara çok açık neden demezler bende bilmiyorum
melek3675 tombikinannesi inanın bende sürekli derim maşallah süphanallah diye ama ben kimseden duyamıyorum
tombikinannesi melek3675 siz kendiniz diyin bence oo tosun gibi diyince maşallah oğluma diye :) utanır belki🤪
tombikinannesi tombikinannesi ay oğlum demişim ama kız mı bilmiyorum sizinki benim oğlum var diye oğluma gitti dilim😬