Büyü mü var bilmiyorum belki bana öyle geliyor ama yaklaşık 1.5 ay önce eşim, kaynım, kaynanam falan memleketime gittik ve döndüğümüzden beri eşim de bende hatta kızımda ufak ufak sağlıkla ilgili problemler yaşıyoruz, işte ishal, boyun tutulması, kesikler, dizimde anlam veremediği bir yara çıktı falan, acaba birşey mi var neden bu kadar üst üste geldi diye bir sorguladım sanki farklı bir durum var gibi geldi varsa eğer nasıl anlaşılır acaba, evde nerelere saklanır böyle şeyler