vaniscoslaa Bugun oldu sunnetlıyız ama iri bir pipisi var oglumun şapkanın altı hafıf şişti pipip ve alt bolgesı kızarmıs canıda yanıyor bepanthol suruyorum sık bez degıstırıyorum ama gecmeyecek gıbı basına gelen varmı!
eymeninannesi2704 vaniscoslaa daha yeni sünnet olmuş normal o bende 2 hafta önce sünnet ettirdim oğlumu onun şapkasının altı kocamandı hatta böyle sanki et parçası fazlalıkmış gibi değişik bir görüntü vardı ama sonra düzeldi şimdi daha düzgün bir görüntüye sahip hem ameliyattan sonra ister istemez ödemi de olur
muge46 vaniscoslaa bugun oldugu icin sunneti hala odemli cnm benimde oldu iki oglumda da hatta yarin daha bi sisde gorebilirsin korkabilirsin cunku kiyamiyoruz ve en onemlisi anneyiz ve pimpirikleniyoruz ama gececek antibiyotik kullaniyor musun ve dr krem verdi mi eger vermediyse de terramycin goz pomadi kullanabilirsin
seros3535 vaniscoslaa İlk günler normal biz sadece kantaron yağı kullandık bir doktorunuza danışın onay verirse kantaron yağı deneyin 2-3 günde düzslmişti sanki sünnet olmamış gibi
[silindi] vaniscoslaa balanit olabilir doktorun görmesi lazım ya da sünnet olan yer tekrar yapışıp açılma yapabiliyor ama sünnet olalı uzun zaman olmuş büyük ihtimalle balanittir doktorun yazacağı kremle falan geçer diye düşünüyorum geçmiş olsun
vaniscoslaa eymeninannesi2704 sünnnet olalı 2 sene oldu 2.5 yasındayız sımdıye kadar hıc boyle bır sey olmamıstı
eymeninannesi2704 vaniscoslaa anlamadım sünneti bugün mü oldu 2 sene önce mi. 2 sene önceye Bi doktora göster bugün olduysa çok normal
vaniscoslaa eymeninannesi2704 biz 5 aylıkken sunnet olduk şimdi 2.5 yasındayız sımdıye kadar hıcbırsey olmamıstı bugun oldu bu durum
eymeninannesi2704 tombikinannesi daha yeni düzeldi 2 hafta üzerine ama tam anlamıyla düzelmiş değil ilk başlardaki şapkanın altındaki o fazlalık toparladı kendini salı günü kontrole götürdüm normal dedi doktor zamanla normal pipi şeklini alırmış
aysegul_my vaniscoslaa idrar yolu enfeksiyonu olabilir bı acile götürün derim tahlil yaparlar birden gelişen bir durummuş çünkü sünnetle alakası yokmuş bebekken olmuş çünkü
eymeninannesi2704 vaniscoslaa darbe almış olabilir mi? Darbe almadığından eminseniz doktora gösterin bence
vaniscoslaa eymeninannesi2704 sanmıyorum darbe aldıgını dun aksam şen şakrak ıynuyordu ne olduysa gece olmus cok terleyen bır cocugum var pişikle birlikle olablr dıyorum ama ınsallah enf. Degıldır