AlparslanMom61_ Kızlar doktorumuz 5. Ayda tadıma başlattıracağım dedi. 5 aylık olmamıza çok az kaldı tadımları nasıl yapıyorsunuz ? 3 gün kuralına uyuyormusunuz birde günde kaç öğün veriyorsunuz bilgilendirir misiniz
hazal_karaca AlparslanMom61_ ilk tadımlar için günde bir öğün hatta bir çay kaşığı diyebiliriz. Üç gün kuralı ile vermeniz en iyi olucaktır 🌸 ilk tadımlarda amaç bebeğe tat kazandırmak doyurmak değil