Merhaba bende öğretmenim ve otizmli çocuklarla çalışıyorum . Bence korkulacak bişey yok yaşı gereği taklit olayı çok artıyor benim kızımda 2.5 yaşında bazen yapıyor böyle . Sadece konuşmasından dolayı çocuğunuzdan şüphelenmeyin içiniz rahat olsun taklit süreci de geçiyor